Friday, September 10, 2010

-air mata 1 syawal-

Salam Aidilfitri kepada kawan2...

airini adalah..ari raya...hooyyyeaa..
tahun ni raya kat Segamat...
huhu..pg nie aku nak share ape yg aku rase...
raya sowang2 kat perantauan...

Ya ALLAH,,,dugaan ni berat benar rasenyer...
aku doakan diriku tabah menghadapinye..
tp,,di pg 1 Syawal nie...
akhirnye...air mataku sata persatu menitis...

xtahan sebaknye...
bile berbual dengan nek..
nek...akak ucapkan selamat hari raya..
ampunkan akak nek...
dh lama akak xblik..jenguk nek...
akak rindukan gulai ayam kg nek...
huh

air mata nie terusan pulak mengalir...
akak akan blik raya ke5 nek...
nek tunggu ya...
akak sayangkan nek...

nek adalah owg yg ke4 aku sayang lepas ibu,,ibu,,,n ibu...
tinggal dengan single parent..
mengajarku untuk menjadi seorang yang independent...

dipagi raya nie...
aku xlupa mendoakan arwah kekasihku yang sudah 6 tahun pemergiannya...
Al fatihah...Ya Allah..tempatkanla kekasihku...
dikalangan orang2 yang beriman...
kebiasaannya..lepas solat aidilfitri
kuburnya kan ku lawati..
tp tahun nie...huu..

last but not least....
maafkan silap salah aku ya kawan2...
Selamat Hari Raya..

No comments: