Friday, July 13, 2012

.::catatanku::.

malam nie sgt la hilang mood aku..

biler terpandang sesuatu yang aku xsuke...

ati aku sakit...

biarla aku menangis...

bagi masa untuk aku...

saat nie..

biarkan alu menangis...

hafiey la tempat mama ingin kan kekuatan mama semula...

peluk hafiey mama...

p/s: banyakkan berzikir dan baca doa ketenangan jiwa biler kiter berasa kesedihan yang teramat sgt...huhu..
Allahumma innii as’aluka nafsan muth-ma-‘innatan, yu’minu biliqaa’ika, wa tardha bi qadhaa-‘ika, wa taqna-‘u bi’athaa’ika. Artinya : Ya Allah, sesungguhnya aku memohon kepada-Mu jiwa yang tenang, beriman bertemu dengan-Mu, ridha terhadap segala ketentuan-Mu dan menerima sepenuhnya pemberian-Mu.

Sumber Asli : http://dunialain-laindunia.blogspot.com/2008/12/doa-mohon-ketenangan-jiwa.html
Copyright dunialain-laindunia.blogspot.com | COPY-PASTE BOLEH ASALKAN MENCANTUMKAN LINK SUMBER ASLINYA ~ COPY PASTE NO, SHARING YES
A

No comments: