Friday, January 9, 2009

.:antara 2:.


haih...
susah btol nak bt keputusan...
ari khamis 8/1/09...
nak blik ganu ker x erk?...
klu blik dpt makan syedap...
duk cn,,,meshti buhsan...n save duet tuk belanja makn..
tiket blik ganu pung murah jah...
lgipung wendu ma mak n mskan ea...sgt2...hukhuk

n klu stay kat hostel..aku boley kemas blik,,,
stadi (budget rajin ah pida nie),,,kco dayen n fatin,,,maklumla...blik diorang 2 3 langkah jah..hehe...

alaaaaa....so,,,ape keputusan aku nie?
hurmmm....

gi jalan2 jap ah...
sampai blik husna san...tgk pic2 kat ward 5 same2 mas n zyl...
wendu ah pulop kenangan same2 patient kat sane....
b4 kuar blik tuh,,,
mengadu kat diorang...fida xtau ah nak blik ker x nie...
kate zyl...pida blik ah ngan moto...
alaa zyl,,mak dah xkasi ah..
xnak dah la bt dier risau...hurmmm

pastu...g blik husna ganu pulop...
terkejut gak tgk budak nie xblik...
husna jom blik ganu,,,hehe
pengaruh budak nie lak...
dier pung klu boley nak blik tuh...tp,,apekan daye..
rm20 sudah dibayar tuk ceramah dato' dr.fadzilah kamsah ari sabtu nanti..
rugi sape xdtg...(termasuk ah aku)
b4 kuar blik tuh,,,abes,,mung nok blik dop nie?husna bertanye...
ahhhh...tgk ah dlu...pening dohla..

masuk blikk...aku siap2...
g round ma ali...
hurmmm...
xpela...xyah la blik ali erk...
nanti klu buhsan2...aku kuar ma kau jela kan...
hurmmm...ali nie bf aku...opppsss..
jgn marah yus cayunkkk...
hehe..fida xblik ah yus...
ini bru bf saye...
2010...kami kawen...opppssss....hehe
insyaAllah...

No comments: