Friday, January 9, 2009

i miss my lurve a lots....


aku ngan fairus dah dekat setahun jagung bru jadik pasangan...
tp,,,ntahla...rase cam dah lame kenal ma ea nie...
sayang...n chenta sgt ma dier....(even die ucuk)
xpernah aku rase mcm nie sblom nie...(mmmmm...mengeluh panjnag)

b4 dis,,,aku dh byk kali jugop berpengalaman dlm berchenta...
(sumenyer gagal)
tp,,,chenta ma yus len...
len byok.perasaan nie..ati nie rase len..
(bukan len cket tau)

mungkin sbb sikap dier...dier memahami sgt,,,
romantik,,,orangnyer simple jah..
.

encem...(sgt2) sbb ea sepet...hehe...
(klu senyum,,lgik sepet...lgik aku syuker)

bg aku ea seorang yg sgt berbakat...
dier berpakej...(promote nie)

patuh nasihat mak n ayah ea
(1st time jumpe yus kat umah ea,,,aku jatuh chenta ma yus bt kali ke2nyer)

dan yg pling penting ea xpernah tinggl sholat...eh..eh...
kdg2 kantoi jugop bdk nie sholat suboh...
beselah lelaki (tito lewat bgn pun lmbat la)...

pgi2...akula yg kejut ea tito...(via msg)


hurm...even kite xdpt jumpe dlm mase terdekat nie...
fida doakan hub kiter maken berbunge2 n xkan ade yg layu wlau cket pung...

yus,,,arap awop pung rase ape yg fida rasekan skrg...

p/s: muhammad fairus muhammad indera...
hafidah zolkepli amat merinduimu....=(

5 comments:

Husna Z.A., 2009 said...

aduh...panah arjuna..meremang bulu telinga...
neway, tol ke echah dirisik??

InsanBiasa said...

aish..sabo ehk ck feyda..tk lm lg tu 2010...ehe

Unknown said...

aisey man....hehe...ganggaru...nanti dtg ya dr sabah...
husna...a'ah btol echa dirisik..hehe...oleh seorang 'd***'.hehe...xley sensitip cket tuh...

echa abas said...

hohohoh..geli bulu ketiak aku baca pengakuan feyda nih..hohoho..oit ngutuk aku kt cni yer owhhh.....

Unknown said...

itula..sape suh simpan bulu ketiak?muahahaha..
echa...echa