Wednesday, July 28, 2010

kejam nyer JLM ****

drive nak g kejer...
de MPV termasuk line aku...
aku ngelak la...
dier amek selekoh laju n tersalah budget...
aku dh cuber sedaya upaya masuk ke kiri jalan..
last2..bunyi dummm!!!
malam2...mater aku xnampak sgt...
aku just nampk JLM jah...
no baper xtau...
aku pusing,,berniat nk kejar la kan...
tp,,aku dh lewat nk g kejer nie...

then,,,sampai separuh jalan kejar..
aku terlintas tuk check kete...
turun tgk...de tergores...
pkir2...xperla...aku boley polish jah..
huhu...
klu x...malam tuh pida tiber2 akan jadik macam ibu sin chan..
huhu...

terima kasih pade JLM...
1 hari nanti aku jumper ko...
aku akan calarkan keter ko...
wahai MPV hitam..
toyota avanza yg busyuk hati...
sampai hati ko langgar BUBUB...
tapi xper,,,
bubub jantan yg tetap ensem dan comey dihati aku...

No comments: