Saturday, July 24, 2010

xtenang..


hari ni sabtu,,owg cuti aku kerja... cam bese..syif pagi... kontrak aku incharge kat blkg... nk dijadikan story nyer.. de sowang pakcik,,, asyik " staring at me" jah... ikut round doktor,,, runner aku pung perasan.. means bukan aku jahla perasan pakcik ni pandang2.. pakcik n pulok active ivdu... lagilah menakutkan... kat badan dier de tatu..pakai cincin n rantai emas... owg melayu,,,bekerja sbg tukang kebun... harini kebetulan dier boley discharge... before dier amek mc n slip ubat,,, dier tanyer aku,, duk hostel ke duk luar.. aku cepat2 ckp duk hostel... gilak ah pakcik nie... sampai saat nie,, aku xtau,,, knp dier "aim" aku sgt... dahla aku duk sowang2... jiran pulak blik kg... tetiber rase nk cepat kawen...kuikui.... ya Allah... lindungilah aku dr sebarang kejadian yg xdiingini...

2 comments:

pejai said...

aku rasa aku kenal org ini..
tukang kebun spital
kaki dadah ..
x silap aku la..
semoga ko x apa2
huhuhu

Unknown said...

a'ah...
dierla...
hurm..
skunk aku lebey berhati2...