Tuesday, July 20, 2010

salah siape...

aku dh keje skunk...dh 7 bulan la dgn gomen...
biler dh keje banyak dapat kawan...
best sgt klu diorang 1 kepala ma kiter...
kenangan manis...xdpt dilupekan...
tito samer2,,,makan minum pung sekali,...
klu dulu aku jenis yg xley share minuman dengan saper2...
geli kot...hehe...tp skunk...dh xkesah la...
tp tgk owg jugop...wakakaka

dan biler dh keje nie jugop...
yg paling aku xsuke...
de setengah owg yg pandai bercakap,,,
macam suke blame owg len...
klu betol xpuas ati dengan kerja seseorang...
please bgtau owg tuh sendiri..
jangan bawak namer owg tuh...
sian dier...buruk namer dier...
tp,,biasenyer...yg suke cri kesalahan owg len..
diri dier sendiri blom tentu bagus..
huh....dh lamer ak tgk sikap owg melayu camnie...
suker dengki2...

p/s: cermin diri sendiri dlu,,,before nk lontarkan kesalahan kat saper2...
: ya Allah, aku berdoa moga kerjaku sehari2 dalam keberkatan mu...ingatkan ape yg aku terlupa...terima kasih ya allah,,,bagi aku peluang belajar sesuatu yg baru setia hari dan kurniakan aku kawan yang terbaek...

No comments: